Fatma12345 bende hep sırt üstü uyanıyorum doktorum dedi ki sıkıntılı bir duruma girsen mutlaka uyanırsın bebeğe kan gitmemesi demek sana da gitmemesi demek kalbin sıkışır nefes alamazsın uyanırsın dedi. Nasıl rahatsan öyle uyu vücudun seni yönlendirir dedi gerçekten öyle oluyor 30 dan sonra istemsiz sola ya da sağa yatıyorsun sırt üstü duramıyorsun çok takma yani şu an