Aydan4ik Tecrubeli annelerimize sormak istiyorum. Yenidoğan icin şampuan,losyon,yaği hangi markayi tercih etmiştiniz? Ve mumnun kaldinizmi? Ben mustela ve Bübchen arasinda kaldim açikçasi.
Cemrreedemirci Aydan4ik dediklerinizi bilmiyorum da bazı pudralar kanserojen madde içeriyormuş aklınızda bulunsun.
Catmom Aydan4ik henüz kullanmadım ama mustela merhaba bebek setini aldım. Bütün arkadaşlarım onu önerdi.
T_nisaa Aydan4ik içeriği en temiz ve doğal olanı seçin ben bebeğimi hergün yıkıyordum ama her zaman şampuan kullanmadık çok terlerse veya koku olursa oğlum 6 yaşında hala her banyodan sonra bebe yağı ile yağlıyorum
Aydan4ik Cemrreedemirci evet. Pudrayi zaten onermiyorlar bebekler icin. Bende kullanmayi duşunmuyorum ama bilgi icin teshekkurler🤗
MS92 Aydan4ik Benim de ilk gebeliğim. Araştırma sonuçlarıma göre mustela tercih ettim. Şampuan, yağ ve pişik kremi.
[silindi] Aydan4ik instagram da mühendisinoğlu diye Bi sayfa var orayı takip et inan dalinin fln yüzüne bakmazsın ne kadar zararlı şeyler varmış içeriğinde
[silindi] Aydan4ik mustela ben çatlak için kremini kullandım kendime cokta para verdim ama hiçbir işe yaramadı o yüzden bebek ürünlerini de tercih etmedim canım genede sen bilirsin
Gizmolata Aydan4ik mustela alerjen içermiyor ve %93 her cilde uyumlu, ben kişisel bakım ürünlerini mustela aldım biraz pahalı ama en güveniliri o bide zaten azar azar kullanıyoruz bebek bu aylarca gider yani🥰
Aydan4ik Gizmolata bende oyle dushunuyorum. Pahali biraz ama en azindan guvenilir. Ve ilk aylarda daha cok dikkat edilmesi gerekiyor diyede istkyorum mustelayi. Teşekkürler
Aydan4ik [silindi] cok duydum o sayfayi ama hic bakmadim. Dalin,Johnsons, uni baby hepsi indirimde ama ben almadim guvenmiyorum onlara.musteleyi herkes cok soyluyor ama bakalim
Aydan4ik [silindi] benim arkadaşlarin hepsi mustelayi kullandi ama bide dogumdan sonra da baya bir kullanmak gerekiyormuş. Ben bio oil kullanmaya bashladim 1 aydir kullaniyorum daha erken birshey demek icin.