Selam hamiş annelerer 👋🏻👋🏻 Bn şmdi bir tane bebek yorganı almayı düşünüyorum bir takım nevresim takımı aldım bir de uyku seti alayım diyorm ya i şu içinde hem beşik yanları, yorganı hemde çarşaf ve yastıkları olan acaba abartımı ki hiç bilgim yok tecrübeliler nasıl yaptılar ilk alışverişlerinii birde kıyafet konusunda nasıl ve ne ölçülerde neler aldınız bakalm bu arada biz 20+4 lük durumdayız 😎😎😎