Herkese merhaba. Bebeğimi öğrendiğimde 5 haftalıktı. Şuan 10+5 deyiz. Daha yolun çok başındayız ama sanki bana zaman geçmiyor gibi geliyo. Doğum ağustosta olucak. Ağustosa yıl varmış gibi geliyo. Evdeyim belki çalışsam zaman daha çabuk geçerdi diye düşünüyorum. Bir de pek tadım yok bulantılarım baya hafifledi ama yine de tam geçmiş değil. Ağzımın tadı yok gibi keyfim yok gibi. Zaman geçmiyor. Depresyona mı giriyorum acaba :(