Bir kaç gün önce peş peşe bebek hareketlerini çok rahat hissedebiliyorum hatta dışardan bakınca düz uzanınca görebiliyordum. Ama şimdi bir kaç gündür böyle içim e bişeyin döndüğünü az buz hareket ettiğini hissediyorum ama kuvvetli gibi artık göremiyorum sışardna ve kuvvetli şekilde vuruşları yok. İlk gebeliğim normal mi biraz pimpirikli bir anneyim galiba.