Kızlar bebek telsizi olarak motorola düşünüyordum ama bebek ünitesi genelde kabloluymuş çoğunda bu bir dezavantaj mı? Ses iletimi iyi olan bir telsiz arayısındayım görüntülü düşünmüyorum Kullanan yada araştıran anneler varsa geri bildirimlerinizi bekliyorum. 🙂