mervklc Kızlar prima premium care bebek bezi bildiginiz üzre E bebek’te indirimde bende 1 numara alcam fakat nekadar almam lazım 70 taneden 3 paket alsam yetermi yani 210 adet toplam yada çok mu?
Eymenimmmm mervklc walla bebekten bebege dgsir.cNim bnm oglumun totosu hc drmuyodu srkli yapiyodu kakasini 3paket yenidogan kullandim 100luydu ama sen 2pkt al ne az ne cok olur baktin yetmiyo bida alirsin
Aselege mervklc evet yeterli zaten diğer ay kilo alımı fazla olsa 2 numaraya geçiş yapiosun bebek rahat olsun diye zaten ilk bir hafta yada iki hafta bebek ishal olacak günde 5 veya 6 defa altını pisleyecek :)
mervklc Happylif3 bence 70 adet çok az canım yinede sizlerede sormak istedim nekadar almam gerektiğini😌
bgmtnk Pure protection 140′lı paket aldım. Günde en az 7 kere değişse 20 gün anca yeter o zamana kadar da 2 numaraya geçmez diye düşündüm. İnşallah memnun kalırız ☺️
Eymenimmmm mervklc aynen az ama belki bebegin iyi guzel gelisir 3.paketi bitiremessin 2 numaraya gecmek zrnda klrsin 3 dglde 2pkt dha iyi olr bnce
bsrsll mervklc ilk ay her gün uyutmadan önce değiştirilceğini düşünürsek günde 10 tane bez eder. Arkadaşımın 4 aylık kızı var o da öyle demişti 10 tane gidiyor rahat
Ayse3007 mervklc bence o kadar fazla almana gerek yok belki cildi ona uygun olmayabilir pişik olur iyi gelmeyebilir bi paket al dene iyi gelirse yine devam edersin bende aynı bezi aldım iyi olursa devam etmeyi düşünüyorum😍