Aslında şöyle hasta doktor ilişkisini koruyor tamam güleryüzlü bazen ama sen o resmiyeti hissediyorsun. Normal olan bu vs diyen olur ama 9 aylık süreç insan doktoruyla birazda olsun o samimiyeti yakalamak istiyor. Ben Ahmet beyde bu samimiyeti yakalayamadım. Halaa gidiyorum artım resmi resmi napalım alıştık 😊