Evet bende bezden ziyade pamuk ya da kullanıyorsanız ıslak mendil stoğunu mantıklı buluyorum yenidoğan için özellikle bez stoklamak genelde zararlı oluyor çabuk büyüyor ne kadar doğacağını kg alacağını kestiremiyorsuniz 2 numara falan çok alinabilirde Yenidoğani çok doldurmayın derim