Guloyku2021 Hıc korkmayın ilk etapta dozu az verılıyor çok şiddetli sancı cekmıyorsunuz. Suyunuzu patlatırlar 5 cm olunca falan sonrası genelde kendi sancınız oluyor. 7 cm den sonrası biraz ağrılı oluyor ama inanın üstesinden gelirsiniz☺️Ne kadar rahat olursanız o kadar kolay olur akısına bırakın kendınızı kasmayın. Umarım hersey gönlünüzce olur sağlıcakla bebegınızı kucağınıza alırsınız☺️