4cocuklu hiç bir şeyin garantisi yok ki be canım ,benim de 2 kaybım var çok endişeliydim hep erken mi alıyoruz falan diye sorguluyordum aştım onu artık her şeyi o kadar sağlıklı olup ,hiç bir sorun yaşamayan doğum da kaybedenler ,kordonu dolananlar da oluyor ,bunu kimse bilemez ki Allah korusun hepimiz pamuk ipliğine bağlıyız ,hayat böyle yani ,bence tadını çıkarın ihtiyaçlarınızı alın yoksa zehir edersiniz kendinize 😊