Bebeğim henüz 6 günlük kızlar emiyor da şükür 3. Günden beri de sütüm baya var ama bazen çok kısa emiyor 10 dk yi bulmadan uyuyor o yüzden sık sık emziiyorum ama kakası o kadar az ki sarımsı renkte ve bezde leke şeklinde çoğu zaman. Bazen mama da veriyorum mama yediğinde biraz daha fazla kaka yapmış oluyor acaba sütüm mu faydasiz moralim çok bozuk. Birde kendini çok sıkıyor kaka yaparken kıpkırmızı oluyor çok gaz cikariyor. Biraz erken dogdu gelişimi geride kaldığı için 37. Haftada doğdu ama gelişimi 35 teydi ama şükür kuvoze falan girmedi 😣 çok üzülüyorum var mı fikri olan ne yapmam lazım