hayal_97_ bende senin gibiydim yıllardır polikistik over dim diaformin kullandım belli bir süre ve yıllardırda doğum kontrol hapı kullandım tedavi amaçlı. Ameliyat oldum 2020 Haziranda ve doktorun doğum kontrol hapını yasakladı. Kullanmayı bıraktığım an adet düzenim yine bozuldu 45-50 günde bir geliyodu ve hamile olduğumu öğrendim. Ve bu yaşadıklarımı ablamda yaşadı ameliyat olayı hariç. Hap kullanmayı bırakarak isteğiyle hamile kaldı. Polikistik over hiç bir zaman kesin kısırlık riski çok kötü bişey demek değil çözümü olmayan bişeyde değil kendini kötü hissetme. Hamile kalınamıyo diye bir şey yok asla. Önemli olan tedavi olup kistleri mümkün olduğunca küçültmek. Kilon nedir bilmiyorum ama ben hep kilolu biriydim ve kısır döngü bu sıkıntıyı hep yaşadım. Malesef kistler hormonları bozuyo kilo aldırıyo kilo vermek zorlaşıyo vs. Gayret edip kilo vermek kistlerin küçülmesinde de önemli rol oynuyo. Ama ne kilolarda ne durumda olanlar da var ama allah verdi mi veriyo. Kendini sıkma Allah en hayırlı zamanda versin inşallah kucağınıza bebeğinizi. 🙏🏻