Valla yaptırmak istiyorum ama. Doğuma yakın hani. Kirpiklerim çok az çünkü . Yaptırsam bi zararı olmaz dimi kızlar? Valla dalga geçmeyin bilgi almak amaçlı yazıyorum yuh bunuda mı sordun demeyin :)) saç boyatmayın falan diyolarya. Bunun da bi zararı varmıdır merak ettim