DamLa111
Ben her sabah yarim limon🍋sıkıp suya içiyorum 23. Haftadayım. 🍋Limon kanı arındırır, demiri vücutta tutar. Ben bekarken annem limon çok yersem kızardı adet olmazsın kanını keser diye. O yüzden düşük kanama gibi bir şeye yol açacağını hiç sanmıyorum 🤗