pinaryg Merhabalar 31+2 haftamdayım 2 gündür bebeğim tekme attıkça vajinamda batma hissi oluyor bu durumu yaşayan var mı normal mi acaba
Ozerhome pinaryg 35+5teyiz aynı sanki oradan çıkacak gibi oluyor. Normal ama bebek dönüyor ve aşağıya baskı uyguluyor.ben yürüyemiyorum bazen
yusufbebekk447 Benim de 30 larda başladı 36 oldum batma hissi gelince acıyor biraz .Tek bende oluyor sanıyordum herkeste varmış