SedaCeki Seda_nrr ılık su icine 2 kayidi at bi kac saaat bekle ya gece koy sabah ye ve suyu ic yada sabahtan koy gece ic kesinlikle faydasi muthis .
Seda_nrr begumserdar93 bir sorayım verir belki 🤷🏼♀️ Çünkü bol su yürüyüş sabahları ılık su yapıyorum ama işe yaramadı birde şu kayısı olayını deneyeyim yada doktora fitili sorayım
Nilasyamom Seda_nrr Ah ne çekmiştim ondan ya. Bol bol su, kefir ve yoğurt içine kayısı doğrayıp yedim
Seda_nrr Nilasyamom evet çok zor oluyor az birşey yemek yesem rahatsız ediyor özelliklede akşamları 😢
sternocleidomastoideus Seda_nrr ben benimkine probiyotik kullanıyorum dedim herhangi bir sakıncası yok dedi. Ama yinede kendi doktoruna da sor tabiki her doktorun görüşü farklı olabiliyor.
Madinanin-Annesi Seda_nrr doktorum ilac verdi suya salib iciyorum ilk hafta ortalar fark etmedi ne yediysem ne yapdiysam.Artik care ilac
begumserdar93 Seda_nrr neler denedim yok doktora dedim ya duphalac yada fitil dedi duphalac işe yaramamıştı bu fitil aşırı rahatlattı geceleri ağlayarak uyandığım oluyordu o kadar acı cekmiştim bu fitilden sonra rahatladım
Madinanin-Annesi sternocleidomastoideus evet beimde doktorum ben 1haftan bir falan iciyorum ziyan olmaz dedim hayir korkma direk bagirsaklara calisiyor zarari yok dedi