Al benden de okadar 🤦♀️ hergün sil süpür olmasada evim her daim toplu düzenli kalsın istiyorum hep böyleydim elimde olan bisey değil biyeri dağınık görim oraya toplamadan oturamam. Eşim kızar bide küçük oğlum var 4 yaşında heryer oyuncak oluyor bazen kafayı yiyorum ama eskisi kadar değilim artık ağırlaştım iyice eğilip kalkmak işkence artık 😩 hareket iyidir ama abartmayın hergün değil de iki veya üç güne indirin bi gün süpürüyorsanız diğer gün silin mesela çok yormayın kendinizi ☺️