Nazmiyekndmr canım aşırı gereksiz
belki sütün oldu ne diye bu kadar para vereceksin bir tane ucuz cam al hastanede sütün gelmese mama vermek için eğer ki ilerleyen zamanda sütün gelmese inş öyle bir şey olmaz ama o zaman gider en iyisini alırsın devir teknoloji devri her şey elimizin altında 😍