Azraamine Ben ha geldi ha gelcek havasındayım az bir sancıyı takip ediyorum🙊 ilk gebelik çok farklıymış 🥰
Semabkr Azraamine bizde yarın tam 38+0 olacağız. Heyecanlıyız. Kontrolümüz var. İki haftadır sancılarım var en son 36+3 te gittik nst de sancı çıktı ve rahminde yumuşama var dedi. Yarın yatış yapmayı umuyoruz. 🤗 Herşey hazır oğlumuzu bekliyoruz.
Yasemindursun Azraamine bende ayni oyle yarin 39olucam her agrima ha şimdi ha simdi diye bekliyorum ama az agriyip geciyor
Busravealp Azraamine 38+6 son 1 gün kaldı sezeryan olacagım. Cok heyecanlıyımm hafif ara sıra kasılmalar ve ufak sancılarım basladı sayılır😟😟😟😟
Eminerahman Bende 1 gün sonra 38 oluyorum baya heyecan var ee birazcıkta korku ama kavuşma heyecanı tüm korkularımı bastırıyo canım hepimize hayırlı doğumlar dilerim 😊🙏🤰
sue92 38+4′üm ben de. Heyecan dorukta. Arada belden kasıklara sancım oluyo. Şu ana kadar nst’de sancım çıkmadı pek. Bakalım ne zaman gelecek bebiş👶🏼
Busravealp Zehra_001 tam 39+0 a geliyor sezeryan günüm. doktorum erken oldugunu düşünmüyor bence de erken değil 🙄