Nur_grvn Kızlar sabahtan beri sol alt kaburgamda bı ağrı var 27 haftalık gebeyim. Sizdede böyle bı sorun olmuş muydu? Bebek büyüdüğü için mi böyle oluyor
esraizmirli Nur_grvn benimde oluyor yaaa 1 hafta sonra kontrolüm var doktoruma sorucam çok uzum süre oturdugum zaman dahada ağrıyor anlamadım hep uzanmak zorunda kalıyorum oturursam ağrıdan kıvranıyorum 😞
eso_ esraizmirli Nur_grvn bendede durum aynı 26. Haftamdayım son 2 haftadır özellikle geceleri agrı var
sevgiela Nur_grvn bende 27+4 olduk benimde aynı şekilde göğüslerimin altı kaburgalarım ağrıyor bazen de belime vuruyor inşallah kötü bişey değildir
Nur_grvn esraizmirli rahim büyüdükçe kaburga genislermis okuduğum yerde öyle yazıyordu ama bilmiyorum böyle bı ağrı yok yanj
Nur_grvn B_M_G_L_Z evet büyük bı ihtimalle o yüzden oluyor bazen tam kaburga altımda bı sertlik oluyor orada duruyor sanırım daha çok acıyor o zaman
esraizmirli Nur_grvn hepimizde olduguna göre olağan bir durum demekki hiç totomun üstüne yarım saatten fazla oturamıyorum yarım saat oturayım hemen yatıyorum geçiyor kalkıyorum tekrar başlıyor ne yapacagımı şaşırdım devamlı ayaktamı durucam veya yatıcam mı😂
B_M_G_L_Z Nur_grvn ay o ne ki hele bı 35 haftalara gir çok şükür ben doğurdum ağrı sızı kalmadı🤗🤗 darısida size olsun
Nur_grvn sevgiela inşallah benimde öyle oluyor büyük ihtimalle bebeklerimiz büyüdüğü için öyle oluyor kızlar içimizi ferah tutmaktan başka çaremiz yok Çarşamba günü kontrolüm var inşallah bişey çıkmaz hocaya sebebini soracagim