Arkadaşlar merhaba, ilk hamileliğim pek bilgim yok o yüzden size sormak istedim. Göbek deliğimin 4-5 parmak altı yani tamda bebeğin olduğu yer kimi zaman sertleşiyor. Acaba hareketlerini hissetmek için kimi zaman dokunuyorum bu yüzden mi? Yada olması normal mi? Birde 18. Haftada ara ara ağrı girmesi normal mi?