Selcukmerve benim de ilk haftalarda pembeye çalan kanamam olmuştu. Haliyle çok korktum. Hemen doktoruma attım fotoğrafını çekip. Parça gelmediği sürece sıkıntı yok demişti. Yerleşme kanaması olabiliyor. Mümkün olduğunca uzanmaya çalış. Ağrın da çok şiddetli değilse ( benim uzun bir süre regl sancısına benzer ağrım olmuştu çünkü buna da bebek yerleşip büyüyor. Tabiki normal demişti doktorum) panik yapma. Her şey olacağına varır. Kendini strese sokma boş yere.İnşallah güzel haberlerini bekliyoruz.