Serifehaydar 26 haftalik hamileyim. Etrafımdan duyduğum ve internetten okuduğum kadarıyla erkek bebek gününü doldurur gecer oyle doğar diyorlar. Erkek bebisi olan anneler doğumunuzu kaçıncı haftada yaptınız acaba?
BetlAkgl Serifehaydar oğlumu 41+3 de doğdu gelmeye niyeti yoktu daha sezeryan oldum mecburen dedikleri gibi sanırım 😀😀
Serifehaydar BetlAkgl sağlıkla büyütün insallah normal dogumu cok istiyorum fakat mecburi sezaryen olmaktan cok korkuyorum..
Serifehaydar Happylif3 sağlıkla büyütün insallah. Allah im o günleri gormeyi bize de nasip etsin .. :)
Serifehaydar Gamzissss Allah im o anları görmeyi bizlere de nasip etsin. Gule gule sağlıkla büyütün insallah :)
2prensannesi2008 Serifehaydar tam 42 haftalıktı doğduğunda doktor 14 mayıs doğucak demişti 29 mayıs doğdu 15 gün geç doğdu 😂
Serifehaydar 2prensannesi2008 2 haftalık fazladan o surecin size olumsuz yönde bi etkisi oldu mu acaba
Merverolemir Serifehaydar inşallah. sabır süreci gerçekten Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah