Sevoeco25 Yarın adet olmam lazım bi belirdim yok bitek kasiğim da batma var geçen ay eşim ilaç kullandı bende umutluyum gibi ama yinede ya yoksa 😔😔 eşim gelip gidip belki hamilesin bu ay göğsun ağirmiyo diyo içten içe yanıyorum biliyorum ağlasam oda ağlicak
Sevoeco25 Kiymet evet kuzum heyecanlıyım 7 gün önce yaptim erken gebelik testi negatifti birdaha yapmadim 21 ocakta yumurtlamam oldu
Kiymet Sevoeco25 insallah cnm allah nasip etmistir umutsuzluga kapilma sakin en cok bu engelliyorlar malesef
DeryaMirac Sevoeco25 beklemek çok zor bilirim ama Rabbim bilir vakit ne zaman Rabbim kucağınızı boş bırakmasın inşaALLAH🤲 ❤
150_gelartik Sevoeco25 ben kasığımdaki batmadan anlayıp test yapmıştım canım . İnşallah senin de bebek vardır ondandır.
Sevoeco25 150_gelartik inşallah bide karnım şiş gibi küçük abdestim hiç durmuyo karnım gurulduyo bilmiyom artik 💜
TugceGDK Sevoeco25 Canım guruldama bende de olur ama hep adet zamanı yaklaşınca olur. Adetime 4 gün var ve guruldamalarda var bilmiyorum adetin belirtisi mi yoksa üşütmenin belirtisi mi bilemedim ne olduğunu.