Kdk Alisaseyma4 4+6dan beri düşük riskim var canım. Kesenin altında kanama alanım vardı. İlaç kullanıyorum ve sürekli dinlenme halindeyim. 9+2olduk çok şükür kanama alanının %90ı gitmiş çok az bişey kalmış. Ama tamamen geçene kadar ilaca ve dinlenmeye devam edeceğiz doktorumun tavsiyesi bu yönde.
merveklyc Alisaseyma4 İlk haftalarda vardı ultrasonda sorun yoktu ama lekelenmem oluyordu ilaç iğne kullandım
Minigim16- Alisaseyma4 6. Haftamda kanamam oldu kırmızı ve avuç içi kadar. Kese altında ultrasonda görünen kanama alanım vardı. Doktor progestan fitil ve prolutan iğne yazdı alan yavaş yavaş küçüldü ve kayboldu 😍 şuan 23+5im çok şükür sorunumuz yok 12. Haftadan beri
Kdk Alisaseyma4 yok canım leke hiç gelmedi. Keseyi görmek için gittiğimizde kanama alanını görünce hemen tedbir alındı. 10günde bir kontrole gidiyorum o zamandan beri. Bide ağır kaldırmamak ve yorulmamak önemli. Bu süreçte eşinizin veya ailenizden birinden yardım alırsanız daha rahat atlatırsınız inşallah 🙏🏻
merveklyc Alisaseyma4 Pıhtı yoktu iki sefer pembe kan geldi damla damla kahverengi leke oluyodu arada da 14 haftalık olduk bebek iyi şimdilik 🙏
Zeynepreyyan Alisaseyma4 çok şükür bebek iyi 22+1 olduk risk az da olsa devam ediyor . Zamanla azalıyor risk
Kdk Alisaseyma4 çok şükür iyi teyzesi. Ben her gittiğimde kese şeklim iyimi diye de soruyorum. En son 5gün önce gittim minicik kol ve bacaklarını gördük bikaç gün onun sarhoşluğuyla gezdim 😇 onu öyle büyümüş görünce daha da dikkat etmem gerektiğini düşünüyorum. İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım 🙏🏻❤️
Zeynepreyyan Alisaseyma4 benden kanama filan oluyordu. 15 haftada kanama ve parçada geldi . 2 gün hastanede yattım parça geldiğinde. 10 gün öncesi de sancım var diye yatmistim. Hamileliğin ilk haftalarından beri kanama vs olduğu için sürekli yatıyorum . Başından beri hep risk var bende ama çok şükür bebekte sorun yok
Kdk Alisaseyma4 siz moralinizi yüksek tutun. Ben bebeğimle konuşuyorum minik savaşçım sen çok güçlüsün ben şuan senin için dikkat ediyorum sağlıkla gel vs gibi 🙃 ona hep ne kadar sevdiğimi söylüyorum kendimi de olumsuz tüm düşüncelerden arındırıyorum. Mesela forumda kesinlikle zor doğum düşük yapma gibi olumsuz şeyleri okumuyorum. Hep güzel şeylere odaklanıyorum. Bebeklerimiz hissediyor bence ❤️
EdaaaaN Minigim16- mrb hayirlisyla kucaginza alin insallah bebisinizi. Benimde kesenin onunde knama oluyordu we 12 hftada dsuk yaptim daha muayne icin gtmedim de acaba knama alan nden oluyo size bsey denilmismydi
Basakcum Haftamda sakir sakir kanamayla hastaneye gittim. Lekelenme falan denemez yani baya bardaktan bosalircasina kan geldi. Ultrasonla baktilar bebekte sikinti yoktu, igne vurduler ve ilac tedavisi baslandi. 2 hafta falan agirlikli olarak evde yattim ve sonra gecti. 14. Hafta civari tekrar… Bu cocuk bizim aklimizi almaya niyetliydi. Bunu da atlatti cok sukur. Simdi 38+3′deyiz. Bahsettigim durumlar haric sorunsuz geldik bu zamana. Bebek sagliksiz ile ne yaparsan yap dusmeye engel olamazsin, saglikliysa da ne kadar badire atlatsa da kolaylikla dusmezmis. Yani suan sana dusen olabildigince sakinlikle surece yaklasip sonucu beklemek olmali. Bebegin saglikliysa lekeden falan hicbirsey olmaz gonlunu ferah tut. ❤️
Sena041 bebek düştü mü bilmiyorum ama parça felan gelmedi sadece kanama ve ara ara pıhtı geldi.. sabah doktora gidicem durumu o zaman öğrenicem allahım inşallah güzel haberler almayı nasip eder ilk gebeliğim ve çok istiyorum 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Basakcum