Gamiiiii Kızlar selam , Bebek için nevresim takımı almak gerekiyor mu ? Ben lastikli çarşaf takım üzeri için güzel bi pike düşünüyorum. Bide yanı için örgülü yatak korucuyu. Böyle isimli falan hoşlanmıyorum .
Zeynepreyyan Gamiiiii ben hem nevresim takımı aldım hemde pike aldım. Yorgan filan bebek yorganı . Büyük olanlar ağır gelir
SeymaK Gamiiiii ben de nevresim takımı düşünmüyorum şuan çarşaf, üstüne de mevsime göre pike müslin battaniye gibi bakarız artık uyku tulumu giydirilcekse üstüne bisey örtülmese de oluyo bi de boşa almaya gerek yok he ileride ihtiyaç duyarsam o zaman alırım diyorum