Durunbigeldim
Hiç şikayet etme bence.
Ben o duyguları hissetmediğim günler o kadar panik oluyordum ki.
Bebeğin ölü bebek denildiğinde doktor değişimi yapmıştım 1 hafta beklememi istemişti bebeğin canlanması için
7+1 de ilk sorduğu soru bulanrım var mı ?
Dün kustum dedim bu çok iyi gelişiyor demişti.
- Hafta dan itibaren her sabah istifra ettim
Hiç şikayet etmedim bebek gelişiyor demek diye.
İlerleyen zamanlarda geçecek katlanman gerekiyor.
Benim hafifledi 12. Haftama giriyorum yarın