Esra3890 bende Seval hanıma gidiyorum canım 32+4 olduk ilk günden itibaren Seval hanımla ilerliyorum gerçekten çok ilgili sıcak kanlı bi doktor aklınızda soru işareti bırakmıyor çok sakin naif bir şekilde size herşeyi rahatlıkla anlatıyor ve siz soru sormak istediğiniz ay sorsam mı tepkisi ne olur gibi bi hisse hiç girmiyorsunuz açıkçası ben sanki ablamla felan konuşuyormuş gibi hissediyorum kendimi 🥰🙏🏻