Kizlar artik 34. Haftadayiz 've son hazirliklari bugun tamamladik artik.bizim kendi evimiz oldugu icin ben bebek odasi hazirliyorum.burdanda bebek odasi almak isteyip bulamayanlara yardimci olmak adina bu postu aciyorum.cunku cok iyi anliyorum 6 aydir aradigino bulamayanlardandim bende.😁 bugun tesasuf bi mağazaya girdik 've AYMİNİ SULTAN MAXI takimini gördüm 've vuruldum.😝 dolapi sifonyeri yatagi o kadar kaliteli ve kullanisliki
benim ilk bebegim 've haliyle cok esyamiz var 😊 butun esyamizi dolaplarimiz aldi.ben cok begendim cok sık bir model almak isteyenlwrede tavsiye ediyorum kesinlikle.sizlerlede paylasmak istedim 😊😊