Ravzamuhammed 9+1 hftlk öğrndğmden beri karın ağrısı baş ağrısı çekiyodum şu sıralar çok şiddetli olmaya başladı aşırı derecede baş ağrısı karın ağrısı var çok şiddetli. Kasık ağrım bel ağrım hiç yok ama karın ağrısından ölecm sanki
Mervee26 Ravzamuhammed yaklaşık 18-20 haftaya kadar ben de baş ağrısı yaşadım. Birkaç damla lavanta yağı ve nane yağını karıştırıp alnıma masaj yaptım. Faydasını gördüm inşallah size de şifa olsun
Miumiu Ravzamuhammed Canım ben 14 haftama kadar baş ağrısı çektim. Özellikle nasıl oluyorsa geceleri daha da fena oluyordu gözümü açamıyordum ağrıdan. Sonra bir anda kesildi🤷🏼♀️ Hormonlardan dolayı olabiliyor. Kötü bir şey olacağını sanmam ama gene de doktoruna danış kuzucum.
Ravzamuhammed Emoztrk eşim diyor abartma 3.cü gebelğn n artk alışman lazm ama gerçkten çok fazla baş ağrısı karn ağrısı var mide bulantısı hiç bi işimi yapamıyorum kusunca kasğma bıçak saplanıyor sanki yerimden kalkamıyorum başmn karnmn ağrısndan
Ravzamuhammed Sumsumm bu 3 cü gebeliğim ama diğerlerinde hiç böyle olmamıştım baş ağrısı bunda çok çok fazla canmn ağrısından ağzmdan kötü şeyler çıkıyo istenmeyen beklemediğimiz bir gebelik zaten canm da ağrynca çok kötü olym
Emoztrk Ravzamuhammed eşine bakma sen çok şiddetli baş ağrısı iyiye işaret değil hemen bir doktora görün bence
Sumsumm Ravzamuhammed plansiz gebelik oldugu icin bazi vitamin ve kan degerlerin dusuk bir sekilde hamileligin baslamistir canim gecmiste migren sinuzit sikayetlerin varsa onlar tetiklemeye basliyor bi de her hamilelik farkli gecer insallah sende bir an once rahatlarsin sinirlerini kontrol edememende normal kendine yuklenme gececek hepsi. Gozlerini bol.bol dinlendir alnina şakaklarina patates koy tülbentle basini sıkıca bagla
Ravzamuhammed Miumiu aynen benmde gündüz bi skntı yok ama akşam olnca şiddetli baş ağrısı karn ağrısı oluyo çok fazla