Hayırlı akşamlar kızlar 13+3 haftalık gebeliğim var bugün öğleden beri kasıgımda bir saniye süren bıçak sancısı gibi sancı var acaba normal mi her hafta doktora da gitmek istemiyorum 3 düşük sonrası bir gebelik bu bir sıkıntı olduğunda direk doktora gidiyoruz o yüzden birde buraya sorayım dedim .. böyle durum yaşayan varmı ?