twoboys05 canım bende de çıktı içte yumru gibi birşey ve çok ağrısı vardı. Ama dinlendirdim bacağımı geçti. Dışardan birşey gözükmedi yani. Böyle de oluyor mu varis biliyor musun? Yani çıkıp sonra geçiyor mu ve dışarıya çıkmadan? Bende doktora kontrole gittiğimde soracağım. Bi de pıhtılaşmaya sebep olabiliyor yazıyor nette kan sulandırıcı iğne verdi mi sana doktorun varisler yüzünden?
marka konusunda bence tek farkı kumaş kalitesi yani pahalı olanlar terletmeyen bir kumaştır vs. Uzun vadeli kullanacaksan zaten iki tane al bence biri en kalitesi olsun diğeri ise orta kalite al. Yıkayıp yıkayıp kullanırsın. Ben orta kalite kullandım daha önce o zaman varisim yoktu bi ameliyat sonrası doktorum vermişti. Ama uzun vadeli için iyisinden al bence zaten iki günde bi yıkaman gerekir hatta yazın her gün yıkamak ister bence. Çok geçmiş olsun.