Ben tavsiyeler üzerine bee5 aldım cok kullanışlı duruyor tek elle açıp kapatabilirsiniz camelon istiyordum ancak yer açısından bee5 daha iyi ve ağırlık daha fazla camelon da. Yere yakın olması( aman aman bi yakınlık değil kesinlikle ) ben uzun boyluyum 1.75 hiç rahatsız etmedi