Ramos bende panik atak hastasıyım ve olduğu zaman nöbet geçiriyorum 7. Aya girdik hamileligim boyunca hiç gecirmedim çok şükür ama çok korkuyodum hamileligimde tutar diye kaç senedir ilaç kullanmıyorum çünkü ilaçlar sadece uyusturuyo bı psikologla gorusebilirsin ilaçsız psikoterapiler var ve en önemli şey moral seni üzen mutsuz eden şeylerden özellikle hamilelik döneminde uzak durmaya calis çok geçmiş olsun canım 🙌