Esraa54 Ben gün içinde iyi besleniyorum sebze, et, meyve, yoğurt tüketiyorum. Hergun akşam yemeğini 5te yiyorum 7de yürüyüşe çıkıyorum. Sonra uyuyana kadar canım hiç yemek istemiyor halbuki gece atistirmaya bayılırdım. Ama yesem sanki boşa yürüyüş yapmış olacakmisim gibi hissediyorum