Balum Kizlar ben 4 subat ta adet olucaktim asilama ya baslicaz ama bugun kahve rengi lekem geldi adet olcam belli kirmizi olmasini beklicem oyle baslicam ignelerime insaAllah varmi benim gibi olan !