az önce çok hafif öksürdüm böyle gıcık olmuş gibi ve altım tamamen ıslandı normal su gibi ama ara ara çok hafif açık sarılıklar da vardı idrar kaçırdığımı düşünüyorum ama o kadar hafif öksürmeye bu kadar fazla kaçırma olur mu anlamadım orasını iki katlı rulo vardı ondan bile çamaşırıma geçti. sonra klozete oturdum gelmedi bir daha idrarım. suyu gelenler sizin nasıl oldu söyleyebilir misiniz? (BİR DE BELİRTEYİM ZATEN SUYUM AZDI) ve hafif sancılarım mevcut şu an