Kaktus48 Kızlar şu an sat a göre 6+3 haftalik hamileyim 7. Haftamda doktora gidicem kalp atışını duyabilir miyiz. 5+5 de gitmiştik kese gorunmemisti normal mi acaba. Çok bekledik bu bebeği heyecanımı hoş görün 🤲🥰
Buseyvz Kaktus48 büyük ihtimalle duyarsınız canım 6+2de duyamamıştık 7+2de duyduk bizde, güzel haberler alın inşaallah 🤗😍
Kaktus48 Buseyvz hayırlı olsun adetimin 9. Gün gecikmesinde 313 çıkmıştı ve kese yoktu 2 Gün sonra testi tekrar ettik 755 e yükseldi normal mi sizce bi sorun yoktur degil mi
Buseyvz Kaktus48 artışınız güzel hayırlısıyla bir sorun yoktur kese hcg 3000lerdeyken görünüyor genelde
serpilparlar Kaktus48 gayet normal her geçen gün iki katına çıkıyormus değerler bendede ilk gittiğimde kese görünmemisti değerler 1000 üstüne çıkınca göründü
Arwen21 Sonuç gayet iyi iki günde bir test yap yükselmesi de güzel kese 1500 geçince ancak görünür hayırlı olsun şimdiden ☺️
Kaktus48 serpilparlar evet yarin tekrar kan vermek istiyorim doktorum gerek yok dedi ama icim rahat etsin istiyorum