Merhaba doğum yapan arkadaşlar kim kaldı yanınızda?ben annem kalsın istiyorum ama kaynanam da biliyorum bende kalıcam diyecek.kimse kırılsın da istemiyorum.tatsızlıkta olmasın ben nasıl reddedebilirim birde bunu düşünüyorum şu halimle ama eşimin hatrı için bu kadar hassas düşünüyorum.mayısa doğum yapıcam ama şimdiden kaygılıyım