Merhaba anneler ve anne adayları… adetime göre 7+3 haftalık gebeyim ve pazar günü kanamam oldu doktora gittim ve düşük tehlikemin olduğunu söyledi doktor sağlıklı bir bebekse tutunur ve kanaman devam eder dedi. 6 gündür hala kanamam devam ediyor arada pıhtılı kan geliyor. Yarın doktor kontrolüm var ve çok korkuyorum.Aranızda böyle yaşayan anneler var mı ?