Gamze-34 4 haftadan beri progestan kullaniorum ilk zaman hafuf Bı kahverengi leke gıbı bısey oldu ama şuan çok ıyıyım acaba gunde 2 kez ki kullansam yoksa 3 kez kullanmaya devam mı etsem
lily-11 Gamze-34 ben yaptım siz yapmayın😀 kafama göre iyiyim diye azalttım ve lekelenme tekrar oldu ağrılar da başladı. Hemen eski düzenime tekrar döndüm ama çok da pişman oldum üzüldüm. O yüzden doktorunuz ne dediyse o şekilde kullanın.
Bebek-geliyor Gamze-34 doktorunuz ne şekilde dediyse o şekilde kullanım ben 4. Haftadan 37. Haftaya kadar günde 3 kez kullandım.
kadriye25 Gamze-34 doktorunuza danışın bazı doktorlar doğuma kadar kullanılması gerektiğini söylüyor. Bende basından beri 3 tane alıyorum 34. Hafta gibi bırakabiliriz dedi duyma göre
tgba22 Gece bi tane ben de kullanıyorum vajinal mi alıyorsunuz bugun su gibi akıntım oldu normal mi sizde de oldu mu