Ftmaydn ben hergün içiyorum.Doktoruma da söyledim .İçine tarçın ve zencefil de atıyorum dedim.Doktorum süper içine birkaç tane de kuşburnu at dedi.Onu da atmaya başladım.Çok şükür hamileliğim boyunca hiç hasta olmadım.Olacak gibi olduğumda hemen sıcak sıcak demledim içtim.Hasta olmamamı da ona bağlıyorum.Yani afiyet olsun size de🥰