Nurhayat92 Kızlar merhaba ben geçen ay kimyasal yaşadım ve bugün adet günüm olmadım olcak gibiyim ağrılarım var test yaptım birşey çıkmadı kimyasal yaşayıp ne zaman hamile kaldınız doktor bekleme dedi bu ay için ama olmadı
Happybsrn Nurhayat92 tam bu ay 1 yıl oldu hamile kalamayanlardanım … kimyasal gebelik sonrası adet gecikmesi yaşanabiliyor
Htcklygt Kimsayal gebelik nasıl oluyor arkadaşlar, arkadaşım idrar testi pozitif ,kan tahlili hiç yukselmiyor doktor keseyi görmek için yarın alttan bakicak bide bu durum kimyasal mi oluyor
Ebru-001 Htcklygt kan sayımı normal gibi yükselmiyorsa kimyasal gebelik olarak sonuclanıyor ve değerleriniz düşüp kanamanız oluyor
Nurhayat92 Rabia12345 geçirdiğim bu süreç bile beni yıprattı tez zamanda güzel haberler alırız inşallah
Htcklygt Ebru-001 düşüyor mu bilmiyorum ama iki kere tahlil verdi iki gün arayla ikisinde de negatif demiş doktoru :(ultrason dada keseye benzer bi parlaklık görmüş alttan bakicak yarın