16 haftalik hamileyim ve 3.gebeligim 2 bebegimi kaybettim buda riskli gebelik geçen ay kanamam yüzünden yatiyodum bugün iyidim diye eşimle markete indik sola kasığım ağrı girdi yürüdükçe nefesimi kesti bide elektrik kesilmiş merdivenle 4 kat çıktık eve geldiğimde wc girdiğimde kahverengi sümüksü akıntı geldi ayaklarımi kaldırdım yatıyorum ama ağrı gecmedi Perşembe günü randevum napcam bilmiyorum acile gitsem birsy yapmaz biliyorum birsy olmusmudur ya 😔