Merhaba 4 gündür hastanedeyim nidicard cift doz uygulanıyor tek doza düşünce sancı cıkıyor arttırınca sancı cıkmıyor, yan etkilerini yaşıyorum yoruldum biraz ama buna şükür. İnsallh 36-37 ye kadar içeride tutarız, ciğer geliştiricisi de yapıldı. Başına gelen ya da bilgisi olan var mıdır