Sympktz https://instagram.com/bebekonforbesik?igshid=q49mq1v218gk bu sayfadan alışveriş yapan var mı kızlar? Trendyol da satışta yapıyor bu mağaza ama yine de tereddüt ettim çünkü fiyatlar uygun geldi bana 😅
ozgeya Sympktz ben kullandım beşiğini bebeğimin 12.ayına kadar. Gayet de güzeldi. Ayrıca güvenilir bir yer. Biz fabrikasından birebir giderek almıştık.
Meerryy Sympktz ben aldım ahşap beşik demonte geliyor her vidası ayrı ayrı çıtaları ona göre alın kurulumu anlaması basit ama yapması Biraz uğraştırıyor 2 kişi birlikte kurabilir. Yatağı cibinlik yastığı ve örgü korumalık geldi sıkıntı olmadı yani
Homesweethome Sympktz bebekonforun kendi sitesinden örgü korumalikli beşiğini aldim beğendim şimdilik memnunum çok çok kaliteli bir şey değil tabi kii ama beni yine de tatmin etti
Leylim Bende merak ediyorum burda bekliyim bayadır takip ediyorum örgü korumalıklı model çok hoşuma gdiyo☺️
Leylim E bebekte de satılıyor orda daha uygun😁birkac gune mağazaya gidicem sorarım beşikte yuzde 28 indrm varmı
Sympktz Leylim E bebekte aynı beşik 3 bin küsür ayrıca beşiği büyütmek için aparatıda ayrı satılıyo o da 2 bin küsür 😅 burda aynı beşik 650 tl dediler hemde korumalık falan içinde o yüzden tereddütte kaldım
Betulela03 Ben burdan oyuncak sepeti ve aşkı gibi birşey aldım ben seviyorum hem şık duruyor hemde kaliteli ve uygun tavsiye ederim
Hazaledis Leylim benim bebegim hamağa alıştı ondan yatmadı beşikte şuan 1 yaşında sığmaz rahat edemez sepet beşik almıştım kaliteli ama boşuna almışım kullanışlı degil diğer modelere bak sepet beşik tavsiye etmem