Bsrskr1 benim adet kanaması gibi çok fazlaydı, kesenin arkasında kanama alanı varmış ve yüksek ihtimalle düşük olur demişti. Ben fitil olarak günde 3 kere kullandım. İğneyi de günde 1 kere attırıyordum. Hap olarak kullanman pek etki etmez demişti bana doktorum. Zaten ilacı kullanmaya başlayınca kanama duruyor. Bnmde ikinci günde durmuştu kanamam. Ama inan çok dikkatli olmak gerekiyor. Ben 10 hafta yerimden hiç kalkmadan yattım, sadece tuvalete kalkıyordum. Annem gelip bakmıştı bana.