Sivas-torunu33 26+5 haftalık gebeyim 2 günden beri oynamıyor ilk gebeliğim sizce normal mi bu pandemidede hastaneye çok fazla gitmekte istemiyorum bir fikri olan var mı ilk gebelik 🙄
Sibella33 Sivas-torunu33 vişne suyu iç çikolata ye sol tarafına yatıp kendini dinle sesssiz bi yerde ol. Hareket eder inşallah
Sermec27 Sivas-torunu33 2 gün fazla gibi bence gitmelisiniz bu haftalar tam hareketli oldugu haftalar
Ayseege6156 Sivas-torunu33 eğer 2 gün hiç oynamadığına eminsen beklemenin anlamı yok hemen bi acile git derim
Prl3988 Sivas-torunu33 muZ, mandlnq meyvesuyu coklt ne varsa bunlardan ye dene tatlı yynce su ıcınce baslar hrkte
Aygul01 Sivas-torunu33 o dönemde hareketler düzensiz olur ve hafifte olabilir. Belki hissetmemiş olabilirsin. Bak canim sen simdi bi çikolata ye üstüne su iç ve soluna yat. Uzan sadece dinle eğer o zamanda 1 saat icinde hissetmezsen bi hastaneye gitmeni tavsiye ederim. Ultrasondan baskınla
Sivas-torunu33 Aygul01 çok şükür bugün hissetim 2 günden beri limonu da çok yedim acaba ondan kaynaklı olabilir mi ki ☺️
AysSzg Sivas-torunu33 Bende 26+5 aynı haftadayız canım. Dün değil evveli gün aynı sorunu yaşadım ama ben 1 gün yaşadım hiç haraket etmedi öyle korktumki kayınvalidem korkma dedi Bazen öyle haraketsiz duruyorlar. Dün çok şükür eski haline döndü yine kıpır kıpır olmaya başladı inşAllah senin bebeğinde haraket eder. Olmadı yarın acile uğra canım
Birmom Sivas-torunu33 bende 26+3oldum bu haftalarda hareketleri cok duzensiz olabiliyor yada oynasada biz hissemeyebilir misiz ama için rahat etsin bugünde hareket hissetmezsen git doktora cnm
Aygul01 Sivas-torunu33 iyi barı şükür. Ya düzensiz oluyor bide hareketler minik olduğu icin her zaman hissetmeyebilirsin.
Buketkucuk Sivas-torunu33 canım iki gün boyunca tek bie kıpırtı bile hissetmediysen bu normal değil mutlaka doktora gitmeni öneririm
Sivas-torunu33 Aygul01 mesela 23 24 25 hafta çok güzeldi hareketleri 26+4 den sonra hissetmedim bugün hissettim çok şükür 🙏