Merhaba arkadaşlar 2. Doğum anne için gerçekten cok zor psikolijik olarak benim 1. Dogumum da cok zor gecmemesine rağmen yine de korkularım vardı en büyük korkumda yine eşinin yapışmasıydı.. neyse 28 ocakta dr kontrolum vardı esime hazirlikli gidelim dedim gerek yok sen daha dogurmazsin dedi😂 doktora gittim ilk hamileligimdeki gibi suyum azalmisti ama bu tehlikeli seviyede bekleyemem yarin sabah yatisini verelim dedi hatta simdi dedi bende hazirlikli gelmedim hazirligimi yapayım dedim geleyim tamam dedi gel ne zaman istersen yat ama en gec sabah 6 7 de burda ol 8.30 da geliyorum ben dedi… eve geldim karnimi doyurdum keyif yaptım rahatlattım kendimi oglumu sevdim gece oglumu uyuttum saat 2 de hastane yoluna dustuk agrim felan yok ama tedbir amacli.. hastaneye gittigimde dr aradilar 6 da sunni sanci verilsin dedi 6 ya kadar bekledim sunni sanci verildi acilmam 3cm di zaten 1 saat kadar 5 cm oldu. Derecesi dusuktu dayaniyordum oyle agir bir sanci cekmedim. Sonra ebe seni asagi dogumhaneye alalim dedi acilman hizli gozlemde ol tamam dedim. Yarim saat kadar sonra baska bir ebe goturmeye geldi gitmesem dedim cunku orda yoracaklar beni nst catal arasi yurumek benim icin eziyet… neyse izah etti kalacağım sanci geçsin ama bu ayri resmen kaka yapacam bebek baskisi bu hadi cabuk diyolar yere oturdum sezeryana diyorum zar zor sandalyeye oturdum catala geldik orda bi ebe daha dogum olmaz yarim.saat önce 5cmdir dedi ama bende ikinma hissi fazla cisim geldi diyom bir yandan da ebe bir bakti oha doktoru cagirin dedi doktorum geldi 4 5 kez ikinmayla dogdum.. esinin yapismasin dan korktum dr da bazi seyler yaşadığı icin parca kalmasin diye kalirsa uyutacam alacam dedi esimden izin aldi ama sukur oda cikti dogumhaneye girip cikmam 8 dk surdu 6 da maceram 9 olmadan odamda bebegimle bitti😍😘 Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin🤗